Авто-доска Среда
05.02.2025
17:44

Приветствую Вас Посетитель
RSS
ГлавнаяРегистрацияВход
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Февраль 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архив записей
Наш опрос
Какой у Вас автомобиль?
Всего ответов: 169
Статистика

Сечас на сайте: 1
Заглянувших: 1
Завсегдатых: 0
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • База знаний uCoz
  • Главная » 2009 » Февраль » 15 » Ассоциация импортеров и дилеров призывает власти не уничтожать украинский авторынок (обновлено)
    20:38
    Ассоциация импортеров и дилеров призывает власти не уничтожать украинский авторынок (обновлено)
    В феврале все автомобильные операторы уже вполную ощутили влияние кризиса. Продажи не только сократились, они "рухнули" в 10, а порой и в 30 раз. Покупатель нового автомобиля сейчас на вес золота, а счет проданных автомобилей идет на десятки! Но самый большой удар авторынок получил от депутатов Верховной Рады, которые постановили дополнительно обложить импортные автомобили 13%-ой надбавкой. В нынешних условиях это равносильно смерти авторынка.
    Всеукраинская Ассоциация автомобильных импортёров и дилеров Украины направило письмо-обращение Президенту, Главе Парламента и Премьер Министру Украины с просьбой ветировать Закон №3379 «Про внесение изменение в некоторые законы Украины с целью улучшения состояния платёжного баланса Украины в связи с мировым финансовым кризисом» в новой редакции, который содержит положение о введении «временной 13%-ой целевой надбавки» на действующие ставки таможенной пошлины на ограниченную группу товаров, в том числе и на импортируемые готовые автомобили.
    Головна мета листа-звернення ВААІД полягає у висловленні обурення намаганнями деяких фракцій «протягнути» фактичне підвищення митних тарифів на обмежену групу імпортних товарів на додаткові 13%, незважаючи на вето Президента.

    Зокрема в листі зазначено, що 4 лютого 2009 року Парламент лише частково прийняв зауваження Президента до Закону №3379. Так, в новій редакції Закону виокремлено та зафіксовано групу товарів, що не ввійшли до так званої «групи товарів критичного імпорту», і на які буде розповсюджуватись введена 13%-а надбавка. При цьому імпорт легкових автомобілів (товарна позиція 8703) та імпорт моторних транспортних засобів для перевезення вантажів (8704) підлягає стягненню додаткових 13%, а імпорт шасі, кузовів, запчастин та машинокомплектів (8707, 8708, 8709), що використовуються для складання автомобілів, – а це понад 60% загального автомобільного ринку України – входять до групи критичного імпорту. Таким чином, прийнятий закон не призведе до скорочення відтоку коштів з нашої держави та не поліпшить стан платіжного балансу, а призведе лише до перерозподілу імпорту між групою готових автомобілів та групою машинокомплектів на користь останньої.

    Крім того, будь які додаткові податки та збори в ситуації фінансової кризи призводять до подальшого зростання цін на товари та є додатковим навантаженням на споживача. Таким чином , на відміну від інших держав Західної Європи, Україна не підтримує матеріальне благополуччя населення, а посилює фінансовий тиск, сприяючи подальшому зубожінню українського народу.

    Більш того в листі зазначено обурення ВААІД стосовно того, що Парламент знехтував зауваженням Президента щодо невідповідності закону №3379 статті ХІІ ГАТТ СОТ 1994р. щодо незастосування державами-членами СОТ жодних надбавок до діючих ставок ввізного мита. Таким чином, таке введення 13%-ої надбавки стане в чистому вигляді протекціоністським заходом.

    Своїм зверненням автомобільні імпортери та дилери знов намагаються донести до всіх гілок влади України, що вітчизняний автомобільний ринок – це підприємства з продажу та технічного обслуговування автомобілів по всій території України. До його складу входять як офіційні імпортери, які у своїй більшості є підприємствами з іноземними інвестиціями всесвітньо відомих світових корпорацій, так і розгалужена дилерська мережа, що складається з підприємств малого та середнього бізнесу, і також приватних підприємців по всій території України із загальною чисельністю понад 62 тисячі робочих місць. Скорочення обсягів продажів вже змусило мінімізувати витрати всіх підприємств цієї галузі української економіки, і надалі може призвести до повного банкрутства підприємств та значного збільшення чисельності безробітних.

    Всеукраїнська Асоціація автомобільних імпортерів та дилерів звертається до Президента з проханням скористатися правом вето й відхилити Закон №3379 «Про внесення змін до деяких законів України у зв’язку з світовою фінансовою кризою» як такого, що суперечить та порушує міжнародні угоди та прийняті Україною зобов’язання.

    Також цим листом члени ВААІД закликають всі гілки влади України забезпечити стабільні умови роботи бізнесу та накласти мараторій на будь-яке підвищення податків у період фінансової кризи.

    Напомним, что закон №3379 сейчас находится на подписи у Президента Украины. Фактически, в его руках сейчас весь автомобильный рынок.

    Источник Autoconsulting.ua
    Просмотров: 667 | Добавил: autodoska | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright MyCorp © 2025